meny | startsida

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR



Hos Minicookie, IGEN, om en svart nitväska från nuknuk.se. Man får dock välja vad man vill om man vinner.
Mitt bidrag:

Det jag helst av allt skulle vilja ha under granen,
är ingenting för de mesiga barnen,
det jag önskar mig mest av allt är en väska med nitar,
inget pyssel eller saker man ritar.
Svart som natten ska den va,
annars vill jag inget ha,
men titta, vad är det jag ser,
nuknuk.se har svarta nitväskor, ja fler!
Med serienummer v121,hundratjugoett,
den ska jag ha, lätt som en plätt!
Snälla minicookie, hjälp mig vinna,
annars lär jag från denna jord försvinna!
För just nu är jag pank som få,
och ingen snygg nitväska man kan köpa då!

KLICKA HÄR för att komma till tävlingen, klicka HÄÄÄR för att få se den fina väskan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget


Namn:

E-mail (visas bara för bloggägaren):

Blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback